Rabu, 04 November 2015

10 Sebab untuk Dapatkan Orang Tersayang Aktif

10 Sebab untuk Dapatkan Orang Tersayang Aktif

Ia baik untuk dapat memberi motivasi kepada diri anda untuk mencapai matlamat kecergasan anda, meningkatkan kualiti hidup anda di sepanjang jalan. Sementara kita boleh memberi motivasi kepada diri kita sendiri, kadang-kadang ia sukar untuk orang-orang yang kita sayangi untuk mendapatkan bermotivasi. Kami terhutang budi kepada mereka untuk mendapatkan mereka aktif dan meningkatkan kesihatan mereka. Sama ada ia adalah ibu bapa yang tua kita atau anak-anak kita adalah penting untuk memupuk minda yang sihat. Berikut adalah sepuluh sebab mengapa anda perlu motivasi orang yang anda sayangi untuk bangun, mengaktifkan diri, dan di atas jalan untuk kesihatan yang lebih baik!

1. Salah satu sebab untuk mendapatkan anak-anak dalam hidup anda aktif adalah kerana "nasib badan" mereka yang diputuskan pada usia yang awal, walaupun sebelum tadika. Adalah penting untuk menanamkan dalam mereka satu pemikiran yang aktif yang akan menetapkan mereka untuk masa depan yang sihat.

2. Ibu bapa anda sentiasa ada untuk anda dari menjaga anda apabila anda sakit untuk menyelamatkan kamu dari penjara, kini giliran anda untuk membayar balik budi. Apabila kita meningkat usia ibu bapa kita, mereka sudah tentu akan mendapat kurang aktif. Saya tahu ditayang Pulau Gilligan dan Mash yang besar tetapi anda perlu mendapatkan mereka bersenam untuk meningkatkan kualiti hidup mereka!

3. Mendapatkan semua orang dalam hidup anda aktif boleh menjimatkan satu tan wang! Pada tahun 2008 kos perubatan purata bagi individu obes adalah $ 1,400 lebih daripada individu yang mempunyai berat badan normal!

4. Bersenam boleh membuat sedikit orang kurang cepat marah dan berasa lebih baik. Jutaan endorfin yang anda dapat selepas bersenam adalah de-mengurangkan tekanan besar yang juga boleh membantu melawan kemurungan!

5. Obesiti adalah nombor satu penyakit yang boleh dicegah di dunia; membantu mencegah ahli keluarga anda menjadi sebahagian daripada wabak ini! Anda boleh menyelamatkan mereka daripada penyakit kencing manis, tekanan darah tinggi, masalah sendi, penyakit jantung dan lain-lain ... Sungguh mengagumkan berapa banyak wira anda sebenarnya boleh!

6. Mana-mana senaman dilakukan bersama-sama boleh membantu membina ikatan keluarga anda! Keluarga yang menjalankan bersama-sama kekal bersama-sama atau sekurang-kurangnya tidak menjadi gemuk bersama-sama!

7. Bagi wanita dalam hidup anda, bersenam boleh membantu mengurangkan gejala kitaran haid. Ini boleh menyelamatkan semua orang dalam keluarga banyak tekanan!

8. Jika suami atau teman lelaki anda sedang mengalami libido menurun, mendapatkan dia untuk mula mengangkat berat dan bersenam! Ini secara semulajadi boleh meningkatkan testosteron beliau (walaupun latihan sub-maksima boleh meningkatkan testosteron anda) yang boleh meningkatkan libido beliau, ramping kehidupan cinta anda!

9. Jika anda tidak suka membersihkan muntah dan orang yg kurang ajar, dapatkan orang yang anda sayangi aktif untuk membantu meningkatkan sistem imun mereka! Ia juga mendapati bahawa individu obes lebih terdedah kepada selesema tahun ini kerana imuniti yang diturunkan.

10. Adakah orang tua dalam hidup anda kelihatan sedikit mental yang lebih perlahan kerana mereka telah mendapat lebih tua? Dapatkan mereka dan aktif! Malah senaman ringan boleh mencegah kehilangan ingatan dan membantu mewujudkan sambungan otak baru. Ini semua boleh memudahkan belajar!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar