Rabu, 04 November 2015

Asparagus, Penyembuhan Untuk Kanser?

Asparagus, Penyembuhan Untuk Kanser?

Terdapat banyak dakwaan beberapa sayur-sayuran, buah beri, buah-buahan dan herba yang mempunyai kanser sembuh. Terdapat bukti kukuh dan bukti bahawa ini semakin popular dan lebih berkesan daripada perubatan konvensional ketika datang untuk penyembuhan sebenar: Bermula daripada masalah ini dan bukan hanya menghapuskan gejala. Skeptis perubatan tidak mudah yakin atau semestinya terharu mengenai jenis penawar. Walau bagaimanapun, dengan sejumlah besar daripada sejarah kes yang tidak boleh diabaikan.

Ada banyak dari yang benar-benar sedar kepada penawar alternatif, nasib baik ada yang sedar selepas tahun kecewa bahawa terdapat pilihan yang lebih baik disediakan. Jika "epal sehari terus doktor yang jauh", bayangkan apa campuran makanan berkhasiat semulajadi akan lakukan untuk kesihatan dan kesejahteraan anda di tanah terbiar ini luas produk-produk kesihatan yang membosankan. Sains moden telah mengesahkan manfaat-manfaat kesihatan yang luar biasa dan hanya boleh didapati dalam dewasa semula jadi dan makanan yang dihasilkan. Ini adalah makanan yang mengandungi nutrien bermanfaat badan kita memerlukan setiap hari seperti: Antioksidan, fitonutrien, asid lemak perlu (Omega-3), asid amino, vitamin dan mineral, karbohidrat kompleks, serat, mineral surih, hanya untuk menamakan beberapa . Walaupun sukar untuk mendapatkan terlalu banyak perkara-perkara yang baik, ia tidak bijak untuk mengabaikan pelbagai manfaat kesihatan yang sifat tawarkan, dan ini adalah satu-satunya sumber bekalan kesihatan sebenar.

Asparagus untuk kanser!

Menurut maklumat masa lalu tidak ada yang baru tentang kuasa asparagus. Rekod menunjukkan kembali pada tahun 1854 asparagus digunakan dengan jayanya untuk ubat-ubat yang berbeza. Beberapa laporan walaupun kembali sejauh 1740 adalah asparagus digunakan melarutkan batu karang. Adakah anda tertanya-tanya mengapa pengalaman dan maklumat tersebut tidak diteruskan dan tidak lagi digunakan hari ini? Kerana kita menjadi moden; perubatan moden dengan pil super baru. Mengapa ada orang yang menghiraukan sayur-sayuran atau asparagus berkembang? Hanya pop pil. Hanya beberapa tahun kemudian kita akhirnya menemui semula yang hanya alam semula jadi mempunyai kuasa penyembuhan yang sebenar dan dapat memberikan kita kesihatan yang optimum.

Bukan sahaja asparagus, ada banyak dari sejarah kes di mana sumber-sumber semula jadi yang ditanam berjaya untuk mengubati pelbagai masalah kesihatan termasuk kanser. Terdapat beberapa perkara yang perlu dilakukan untuk merawat sebarang penyakit: Sebagai contoh diet yang baik menyokong pencernaan yang baik, dan penghadaman yang baik menyuburkan badan. Ini adalah kitaran yang kadang-kadang mendapat luar trek; melainkan jika kitaran ini selesai ia tidak mungkin bahawa apa-apa rawatan berfungsi.

Penyelidikan untuk kesihatan selama lebih 50 tahun!

Ahli biokimia A telah dikaji untuk sebahagian besar hidupnya dan mendapati penawar yang telah dilupakan selama beberapa dekad mungkin berabad-abad, dan asparagus adalah salah seorang daripada mereka. Apabila kuasa banyak asparagus telah direalisasikan persiapan dan ujian tertentu dimasukkan ke dalam tempat untuk mendapatkan manfaat terbaik.

Sebagai ahli biokimia yang beliau membuat kajian menyeluruh daripada semua jenis kanser dan penawar dicadangkan. Penawar konvensional dan rawatan kanser tidak menjadi orang-orang yang paling berjaya. Menurut keputusan ujian sebelum ia telah mendapati bahawa asparagus mempunyai bahan-bahan terbaik untuk melawan kanser. Asparagus kaya dengan protein yang dikenali sebagai histon, yang mengawal pertumbuhan sel dan pada masa yang sama adalah normalizer pertumbuhan sel. Ini seterusnya akan menyumbang tindakan ke atas kanser dalam menyediakan untuk badan apa yang diperlukan. Kajian bebas dan ujian juga menunjukkan bahawa asparagus adalah makanan yang paling tinggi yang diuji mengandungi Glutathione. Kandungan kuat Glutathione adalah karsinogen paling mujarab badan anti dan antioksidan.

Antara sejarah kes!

Seorang lelaki tua yang menderita kanser pundi kencing, selepas tahun rawatan perubatan termasuk radiasi tiada perubahan. Dalam tempoh beberapa bulan mengambil asparagus kanser pundi kencing telah hilang.

Terdapat banyak sejarah kes itu, sebagai satu contoh, kita tahu kanser paru-paru adalah sukar untuk merawat dan operasi jarang berjaya. Dalam kes ini kanser adalah secara meluas penyebaran dan pembedahan bukan lagi satu pilihan. Dengan memulakan dengan dos yang kuat terapi asparagus dalam tempoh hanya lima bulan x-ray gambar mendedahkan semua tanda-tanda kanser telah hilang.

Orang lain yang mempunyai penyakit Hodgkin (kanser kelenjar limfa) selepas pelbagai rawatan dan masih ada harapan di sisi, dalam tempoh 12 bulan dengan menggunakan dos besar asparagus tidak ada tanda-tanda kanser. Pesakit semakin meneruskan kehidupan normal.

Asparagus persediaan

Terdapat beberapa cara penyediaan asparagus. Untuk asparagus tujuan ini adalah yang terbaik yang dimasak, dengan meletakkan ia melalui pengisar ia akan mencairkan. Ini cecair atau puri adalah disimpan di dalam peti sejuk dan diambil dua kali sehari. Dalam kebanyakan kes dos empat sudu pagi dan petang yang diambil. Asparagus cecair sama boleh mencairkan dan digunakan sebagai minuman. Jumlah yang lebih besar atau dos yang lebih besar mungkin diperlukan dalam kes-kes yang lebih teruk. Terdapat banyak cara lain untuk menyediakan asparagus dan menambah kepada makanan harian yang meningkatkan dos dan akan memberi manfaat apa-apa rawatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar