Rabu, 04 November 2015

Graviola Tambahan: Kesihatan Elixir

Graviola Tambahan: Kesihatan Elixir

Makanan tambahan Graviola adalah ubat semula jadi yang biasanya diperoleh daripada pokok kecil malar hijau yang tumbuh dengan banyaknya di Amerika Selatan. Nama biologi Annona muricata dan tumbuhan ini mempunyai daun hijau dan buah-buahan yang boleh dimakan. Ia mempunyai pelbagai ciri-ciri perubatan yang menjadikannya alternatif yang popular untuk perubatan tradisional.

Manfaat banyak dan lebih baik diklasifikasikan sebagai anti - virus, anti - parasit dan anti - kulat di samping menjadi amat berkesan dalam rawatan Reumatik. Terdapat banyak tempat untuk Graviola daripada sekadar ini memandangkan hakikat bahawa ia berkesan dalam pengurusan diabetes dan kekejangan otot juga.

Mekanisme yang tepat tindakan masih tidak diketahui walaupun ahli-ahli sains berpendapat bahawa bahan aktif yang utama adalah acetogenins annonaceous. Julat pelbagai manfaat kesihatan yang baik boleh dikaitkan dengan bahan kimia ini yang terdapat dalam kulit kayu, batang daun tumbuhan perubatan ini.

Pada masa yang sama mereka tetap mendapat kasih karunia dengan mereka yang mencari untuk merawat herpes kemaluan dan kudis sejuk. Salah satu maladies yang hadir gaya hidup hari tekanan darah tinggi atau tekanan darah tinggi dikawal dengan amat berkesan dengan penggunaan yang bijak ini varian semula jadi. Pada masa yang sama mereka telah pun telah didapati mempunyai anti kuat - ciri-ciri kanser.

Mereka yang mencari perspektif saintifik sememangnya akan merasa menarik bahawa ini adalah salah satu pilihan yang berkesan dalam merawat kanser. Ini juga boleh dikaitkan dengan fakta bahawa lebih daripada 34 jenis sebatian sitotoksik telah dikenal pasti. Khusus adalah bahawa sesetengah komponen sitotoksik adalah lebih daripada satu juta kali lebih berkesan jika dibandingkan dengan lebih ubat-ubatan kemoterapi konvensional digunakan secara konvensional.

Ubat sitotoksik yang terbaik ditakrifkan sebagai ubat-ubatan atau bahan-bahan kimia yang mempunyai keupayaan untuk memusnahkan sel-sel kanser tanpa merosakkan yang sihat pada bila-bila masa. Implikasi adalah jelas. Ini juga bermakna bahawa apabila diberikan dalam dos terapeutik, mereka akan membunuh sel-sel berpenyakit tanpa kesan sampingan yang berkaitan seperti keguguran rambut dan ketoksikan badan yang biasanya mengiringi ubat kemoterapi.

A neurotransmitter kimia yang dipanggil serotonin adalah penting dalam pengurusan kemurungan. Ia telah diperhatikan melalui kajian klinikal yang merendahkan tahap bahan kimia di dalam otak sering dikaitkan dengan kemurungan dan ia juga dapat membantu mengawal penyakit ini seperti keadaan. Mekanik mudah, serotonin segi perubatan diklasifikasikan sebagai neurotransmitter yang dikeluarkan di persimpangan sinaptik dan dengan itu merangsang neuron post sinaptik. Ini seterusnya membawa kepada ketinggian mood. Sebaliknya jika tahap lebih rendah daripada biasa, ia akan diserap di terminal sinaptik pra. Mereka biasanya menghalang pengambilan serotonin di peringkat presynaptic dan seterusnya ini membawa kepada suasana 'meriah' dengan itu membawa kepada rawatan kemurungan tanpa perlu ubat-ubatan tradisional.

Sebaliknya makanan tambahan Graviola mempunyai had-had mereka memandangkan penyelidikan dan kajian saintifik masih menyelidik dan menilai produk dan terdapat kekurangan kajian muktamad pada masa ini. Kebanyakan faedah yang berkaitan dengan produk semula jadi yang unik ini adalah data hasil dan persatuan yang dikumpul sejak beberapa tahun yang lalu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar