Rabu, 04 November 2015

Kesihatan Banyak Kelebihan EDTA

Kesihatan Banyak Kelebihan EDTA

Apakah EDTA? EDTA berasal dari Jerman pada tahun 1931 untuk merawat mabuk logam berat dari penggunaan kadmium, plumbum, aluminium, merkuri, serta banyak lagi, terutamanya semua logam yang meluas daripada medan perang terapi Perang Dunia I. Chelation sememangnya tidak satu ubatan yang inovatif yang akan pudar dengan masa, namun bagi pelbagai faktor, ia boleh menjadi antara teknik terbaik dilindungi wujud dikatakan untuk kesihatan dan kebaikan kesihatan. Jika anda dapati dua manfaat daripada laporan yang besar ke atas kelebihan mendakwa, EDTA mungkin apa yang anda perlukan untuk mencapai matlamat penjagaan kesihatan anda.

Bagaimana Adakah EDTA Kerja ?: fungsi EDTA sekitar teori rawatan chelation yang beroperasi dengan menghapuskan jumlah yang tidak normal tiga belas pelbagai logam berat (seperti merkuri, plumbum, kadmium, aluminium, nikel) daripada seluruh tubuh anda. Selain itu, ia menghilangkan makanan tambahan kalsium dari luka-luka arteriosclerotic. Mereka adalah kecacatan yang mengukuhkan dalam saluran darah arteri dan menghalang peredaran darah ke dan dari sistem kardiovaskular. Penyelidikan telah menunjukkan bahawa dengan mengurangkan luka-luka yang berbahaya, EDTA mengurangkan tekanan darah tinggi di sekitar enam puluh peratus penghidap tekanan darah tinggi.

Selain itu, EDTA adalah berkesan dalam mengurangkan atau menterbalikkan kesan strok, terutamanya selepas strok, walaupun kemudian sebagai beberapa tahun selepas kemalangan serebrovaskular kerana ia boleh mengurangkan keperluan untuk rawatan pembedahan pintasan. EDTA boleh mengurangkan kemungkinan lebih kecil potong tangan yang teruk.

Kesihatan Kelebihan EDTA: Dalam perenggan yang berikut adalah banyak lagi pelbagai kelebihan kesihatan. EDTA rosak batu karang dan membantu melindungi terhadap keracunan besi dan pengumpulan besi berbahaya dalam organ hati. Penggunaan biasa telah juga telah terbukti untuk meningkatkan ruang memori bersama-sama dengan pengumpulan kolesterol dikurangkan dalam hati, oleh itu mengurangkan kolesterol darah adalah di antara melalui sistem badan keseluruhan.

Dengan hanya pembersihan saluran darah arteri kita, EDTA chelation berkurangan dan juga menenangkan tidak normal pengecutan kardiovaskular, menjadikan usaha untuk menstabilkan oleh lima puluh peratus atau lebih baik, tidak normal berdegup kardiovaskular. Kemungkinan yang tidak diundang serangan jantung atau kemalangan vaskular serebral semakin berkurangan, terutamanya sebagai peringkat umur badan.

EDTA juga membolehkan badan untuk melindungi dan mengurangkan osteoartritis. Ia mengurangkan dan mengurangkan tanda-tanda dan gejala-gejala gejala artritis reumatoid. Chelation membantu badan untuk melicinkan kedutan kulit dan sesuai untuk membaiki kulit dan menjadikan ia kelihatan lebih muda secara amnya.

Selain itu, ia boleh membantu untuk mengurangkan spesifikasi insulin untuk penghidap kencing manis. Ia benar-benar larut beku dalam saluran darah besar dan kecil. Penyelidikan dan ujian juga telah menunjukkan bahawa EDTA chelation boleh terbalikkan gangren dan juga memulihkan lemah penglihatan, terutama dalam individu diabetes yang bergelut dengan kemerosotan makula. Penghidap Diabetes benar-benar berkata-kata dengan profesional kesihatan peribadi mereka tentang EDTA.

Rawatan EDTA boleh membantu pesakit yang menghidap penyakit kronik yang teruk dan dalam hampir semua keadaan mendapatkan individu kembali ke operasi biasa. Terapi ini boleh membersihkan organ-organ dalam aliran darah dan dalaman walaupun penghidap yang paling ketara sakit, dan beberapa kali individu itu boleh berkesan diberi ubat tradisional biasa.

Walau bagaimanapun, teknologi yang berkaitan dengan kesihatan di Amerika Syarikat nampaknya disasarkan lebih untuk mengubati keadaan selepas itu permulaan, bukannya pengurangan umum.

Ia juga boleh membantu dalam merawat penyakit sahaja, membuka sel-sel darah tersumbat, dan mengembalikan peredaran darah; walau bagaimanapun, ia sememangnya tidak ubat untuk semua masalah anda.

Jika anda tidak memberi tumpuan kepada amalan pemakanan kesihatan, hakikat bahawa anda perlu berhenti merokok, dapatkan vitamin yang mencukupi, dan senaman secara teratur kemudian pada satu ketika anda akan pasti akan kembali kepada di mana anda berada atau mungkin lebih buruk lagi. EDTA adalah amat berpatutan, boleh didapati tanpa preskripsi, dan sudah pasti juga bernilai melihat.

Oleh Clifford H Woods

Tidak ada komentar:

Posting Komentar