Rabu, 04 November 2015

Empat Rahsia Mudah Untuk Sihat Spring ini

Empat Rahsia Mudah Untuk Sihat Spring ini

Setelah berjaya melepasi sejuk, salji, musim bunga musim sejuk akhirnya datang ke kawasan yang lebih utara kita. Kami telah berhadapan dengan musim sejuk pantang dalaman dan kekurangan aktiviti. Kami sangat ingin untuk mendapatkan di luar dan menjadi lebih aktif secara fizikal.

Walaupun musim sejuk mewujudkan cabaran untuk musim bunga kesihatan kita memberikan peluang sendiri dan risiko. Adalah penting untuk ingat bahawa walaupun kita boleh mula untuk menikmati aktiviti luar kita perlu berhati-hati bahawa kita tidak cuba untuk melakukan terlalu banyak terlalu cepat. Terdapat empat rahsia mudah yang anda boleh menggunakan untuk menikmati musim bunga dan menjadi sihat seperti yang kita menuju ke bulan-bulan yang lebih panas. Langkah-langkah ini tidak mahal dan akan membuat anda lebih kuat dan mampu untuk mendapatkan yang terbaik daripada musim bunga dan musim panas akan datang.

Pemain golf dan kebun Berhati-hati

Ia bukan sesuatu yang luar biasa bagi kedua-dua kumpulan orang untuk memulakan aktiviti mereka terlalu beban berat keatas pada awal musim bunga. Pada hangat pertama, hari yang cerah ramai pemain golf akan tiba di lapangan sasar dan memukul bola golf cara yang lebih daripada badan-badan mereka bersedia untuk. Begitu juga tukang kebun bersemangat akan cuba untuk menghabiskan berjam-jam hujung minggu terlalu banyak menyediakan kilometer dan bunga mereka. Malangnya ini biasanya menyebabkan kecederaan di leher dan belakang dan bahu, lutut dan pinggang.

Ia akan menjadi lebih berhati-hati untuk mengambil sedikit masa dalam hari-hari awal musim bunga untuk mula melakukan beberapa aktiviti regangan, rintangan cahaya dan kardiovaskular sebelum memulakan tugas-tugas luar berat dan sukan. Mengambil sedikit masa setiap pagi untuk melakukan 10 hingga 15 minit cahaya regangan adalah bijak sepanjang tahun terutamanya semasa musim panas. Jika seseorang telah sangat aktif melalui berjalan kaki musim sejuk dan mengangkat beberapa dumbbells cahaya beberapa hari setiap minggu adalah cara terbaik untuk memulakan persediaan untuk lebih lama daripada berkebun dan bahan letupan, gerakan berulang yang terlibat apabila bermain golf.

Pakaian Mesra mengalu-

Walaupun suhu semakin meningkat ia masih boleh menjadi agak sejuk pada musim bunga. Ramai orang akan meninggalkan rumah mereka dengan pakaian yang lebih sesuai bagi bulan Ogos berbanding April. Sebagai suhu meningkat dan kita menjadi lebih aktif kita akan lebih cenderung untuk berpeluh. A angin sejuk atau draf akan berehat bidang kulit kita di mana peluh terletak dan membuat otot yang mendasari lebih cenderung untuk menjadi kejang. Oleh itu, sambil anda tidak perlu memakai pakaian musim sejuk anda pastikan anda melindungi kulit anda yang terdedah dan otot dengan pakaian yang sesuai.

Gunakan Bilas Sinus Sebelum Bedtime

Sinus kami adalah barisan pertahanan pertama untuk sistem imun badan kita. Debu penapis sinus dan zarah. Kita semua tahu akan ada banyak debunga di udara ketika musim bunga ini. Dengan menggunakan bilas sinus sebelum tidur sinus boleh menjadi bersih, lembap dan disimpan sihat. Ini biasanya satu proses yang sangat mudah. Saya sendiri menggunakan produk yang dipanggil Neil Med sinus bilas yang hanya sebotol memerah kecil plastik, penuh dengan air suam dan satu paket pra-dibuat masin. Oleh squirting penyelesaian air sehingga setiap lubang hidung sambil berdiri atas sink sinus boleh dicuci dan lembab. Ini akan menjadikan membran sinus sihat dan kuat dan membantu menjadikan kita lebih selesa melalui musim bunga.

Mempunyai Pelarasan Kiropraktik Biasa

Kebanyakan orang sedar bahawa penjagaan kiropraktik boleh membantu dengan sakit leher dan sakit belakang. Pelarasan yang diberikan oleh chiropractor juga akan membantu sistem saraf keseluruhan untuk kekal bebas daripada gangguan dan kerengsaan. Dengan mengekalkan tulang belakang kita dan penjajaran yang baik dan bergerak dengan betul, kita mempunyai keupayaan muktamad untuk menentang tekanan dan menuntut tempat-tempat air kepada kita.

Cubalah langkah-langkah untuk menjadi sihat musim bunga ini. Proaktif dalam pendekatan anda untuk mempunyai, musim musim bunga menyeronokkan yang sihat dengan mengikuti, rahsia mudah murah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar