Rabu, 04 November 2015

Mengembalikan Tenaga - Bagaimana Mengatasi Keletihan

Mengembalikan Tenaga - Bagaimana Mengatasi Keletihan

Keletihan dan keletihan adalah para sahabat diundang hidup tekanan tinggi dan mereka akan melakukan yang terbaik untuk mensabotaj kesejahteraan anda. Jadi, jika anda benar-benar mahu menangani kesan keletihan dan kekurangan tenaga dalam kehidupan anda dari semua sudut, anda perlu inventori yang betul di mana anda boleh membuat perubahan yang akan kekal sekitar. Orang-orang yang paling mudah untuk memperkenalkan adalah makanan, minuman dan perubahan rutin. Walau bagaimanapun, mereka tidak perubahan hanya anda perlu memperkenalkan. Berikut adalah atas saya 7 tips untuk mengalahkan keletihan.

# 1 merenungkan perasaan anda

Permintaan dunia begitu banyak perhatian ke arah luar kita yang kita jarang memberikan diri kita masa untuk mengenali perasaan kita apatah lagi menyatakan mereka. Kita hidup sering dengan beberapa standard yang dikenakan secara luaran, mengharapkan diri kita untuk menjadi kebal dan dalam suasana kerjasama dan produktif yang sama setiap hari. Ini menyebabkan kita menafikan perasaan kita yang lebih mendalam yang masih dirasai oleh badan, sama ada kita tahu atau tidak. Cari masa untuk merenungkan perasaan anda dan fikiran anda dan untuk melihat apa yang sedang berlaku di dalam badan. Ini boleh menjimatkan banyak lawatan ke doktor dengan gejala-gejala seperti berdebar-debar, keletihan dan sakit kepala. Seperti yang anda menjadi biasa dengan musim emosi anda, anda akan belajar untuk menghormati dan menghormati diri anda lebih banyak mewujudkan ketegangan kurang dalam badan.

# 2 Buat dialog gembira dengan diri sendiri

Apabila anda bermeditasi, anda boleh menjadi sedar dialog negatif bahawa anda mempunyai dengan diri sendiri. Jika anda tidak melakukan ini, maka ini akan berlaku. Jika anda tidak sesuai untuk semua orang, anda akan dihakimi. Belajar untuk memerhatikan pemikiran negatif dan cuba menjadikan mereka sekitar supaya, jika saya melakukan ini maka ini akan berlaku, atau, jika saya tidak melakukan ini, apakah perkara yang paling buruk yang boleh berlaku. Sama ada cara, ini jenis pendekatan untuk menjadikan dialog negatif anda ke dalam dialog dalaman lebih Pengampun akan melegakan banyak tekanan dan tekanan yang anda meletakkan pada diri sendiri tidak sedar. Ini seterusnya akan membebaskan tenaga yang anda telah membuang dialog tekanan dalaman anda.

# 3 Mengakui mana emosi datang dari

Apa yang saya maksudkan dengan ini ialah sama ada emosi anda datang dari satu masa apabila anda lebih terdedah berbanding anda berada sekarang. Jika mereka datang dari berkata, zaman kanak-kanak dan telah dibawa oleh peristiwa tertentu, bagaimanapun besar atau kecil, tanya diri anda soalan ini, jika saya tidak menjaga bertindak balas dengan peristiwa yang yang juga lulus dengan kandungan emosi yang sama, apa lagi yang boleh saya rasa? Yang kemudian. Ini kini. Adalah emosi yang anda gunakan untuk rasa sesuai sekarang? Jika tidak, ada lagi tenaga anda boleh membebaskan untuk masa depan yang lebih bahagia dan lebih bertenaga.

Masa # 4 Take untuk anda

Orang sibuk akan mengatakan mereka tidak mempunyai masa untuk diri mereka sendiri. Saya berpendapat, anda tidak mampu untuk mempercayai bahawa. Anda perlu membuat masa untuk diri sendiri. Jika tidak anda akhirnya akan memakai diri anda ke bawah dengan kandungan emosi diucapkan dan tidak diproses dan mengisar untuk menghentikan. Ia adalah jauh lebih sukar untuk memilih diri dari tempat ini, yang mungkin telah bertukar menjadi Sindrom Keletihan yang Kronik sekarang, daripada ia adalah untuk membetulkan diri sendiri seperti yang anda pergi. Jangan memotong sudut pemikiran ia tidak akan berlaku kepada anda. Membawa diri hadir ke sini dan sekarang dan bertanya apakah yang badan saya perlukan?

# 5 Dapatkan tidur yang cukup

Tidur adalah secara semula jadi sangat pemulihan. Jika anda lakukan di atas, anda akan lebih mudah untuk tidur dan mendapatkan lebih banyak tenaga untuk hari tersebut. Jika anda mempunyai barangan bermain di fikiran anda pada waktu malam yang menghalang anda tidur, dapatkan notepad dan diarise fikiran anda pada waktu malam. Jangan menghabiskan berjam-jam melahirkan barangan berakhir. Dapatkan ia di atas kertas. Melihat ia pada waktu pagi. Bertafakur di atasnya. Tanya diri anda adakah ia bernilai berbaring terjaga untuk itu?

# 6 Amanah diri

Banyak keletihan mental dan emosi berasal dari tidak dapat percaya pada diri sendiri untuk mengendalikan situasi yang mencabar dengan berkesan. Percaya diri anda bermakna anda perlu menyerahkan kebimbangan anda kepada alam semesta (atau kuasa anda lebih tinggi - apa sahaja yang) dan beriman bahawa yang terbaik akan datang cabaran anda. Anda tidak boleh mengawal segala-galanya. Apa yang anda boleh lakukan ialah kepercayaan bahawa apa sahaja yang berlaku, anda akan mencari jalan melaluinya. Jika ada sesuatu yang merisaukan anda, lakukan sendiri cek realiti. Tulis senarai perkara-perkara yang mungkin berlaku dan seterusnya kepada mereka menulis apa yang anda realistik boleh lakukan untuk berurusan dengan mereka. Apakah perubahan yang tidak berurusan dengan mereka memerlukan anda untuk membuat? Renungkan mereka.

# 7 Sesungguhnya selepas diri anda secara fizikal

Tidak perlu dikatakan, mengambil masa untuk diri sendiri bermakna anda perlu menjaga badan fizikal anda juga. Anda perlu mencari harga diri yang sihat dan cinta diri untuk keperluan badan. Makan makanan yang betul, memastikan anda mempunyai makanan yang sihat untuk menyerahkan walaupun anda bergegas dari kaki anda, dan bahawa anda minum banyak air tidak mengandungi kafein, adalah penting untuk badan anda berjalan pada kelajuan yang optimum yang kamu minta itu. Membina senaman ke dalam minggu anda dan mendapat udara luar yang segar juga penting. Badan ini telah direka untuk berjalan dan berlari dan makan makanan liar. Kami telah berpindah ratusan generasi ke masa depan yang jauh dari rhythmn alam ini hidup. Mencontohi yang sangat asas keperluan manusia di dunia tekanan kami yang tinggi adalah penting untuk fungsi sihat.

Ini adalah proses biasa saya menggalakkan penghidap Sindrom Keletihan yang Kronik untuk menerima pakai. Ia mewujudkan kesedaran diri dan boleh mengubah kesihatan dan kesejahteraan anda. Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai bagaimana untuk menggunakan proses-proses ini dan melatih untuk merawat mereka yang kronik Keletihan / Encephalomyelitis Myalgic plase klik pada pautan di atas.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar