Rabu, 04 November 2015

Chiropractor untuk Sakit Kepala

Chiropractor untuk Sakit Kepala

Kiropraktor dilatih untuk menilai dan mendiagnosis punca sebenar sakit kepala anda. Sakit kepala ketegangan otot dan sakit kepala migrain hanya kedua kepada sakit belakang ketika datang kepada isu-isu sakit kronik. Anda boleh berjumpa doktor perubatan untuk ujian mahal seperti MRI atau CT scan otak, atau untuk ubat tahan sakit preskripsi yang membawa banyak kesan sampingan yang berbahaya.

Penjagaan kiropraktik untuk sakit kepala

Penjagaan kiropraktik terbaik adalah semula jadi dan sakit percuma, tanpa menggunakan ubat-ubatan yang berbahaya. Kiropraktor adalah pakar-pakar di rawatan pelbagai jenis sakit kepala, terutama mereka yang mungkin disebabkan dari subluxation vertebra pada tulang belakang. Subluxation vertebra ditakrifkan sebagai suatu keadaan di mana vertebra tulang belakang adalah terhad dalam pelbagai gerakan, telah diubah ketegangan otot-mana pihak, atau keputusan dalam fungsi normal saraf yang keluar dari tulang belakang. Kajian telah menunjukkan bahawa jenis yang paling biasa sakit kepala lega oleh penjagaan kiropraktik. Walaupun sakit kepala yang paling teruk lega apabila subluxations tulang belakang dan / atau masalah rahang boleh diperbetulkan.

Top doktor Chiropractic mencari kawasan tulang belakang yang tidak bergerak dengan betul, dan mereka membetulkan masalah dengan menggunakan pelarasan tulang belakang. Mereka menilai keluk tulang belakang dan anomali untuk menentukan sama ada terdapat syarat-syarat yang menyumbang. Kiropraktor dilatih untuk mengenali tanda-tanda masalah yang jarang berlaku yang mungkin memerlukan perhatian segera. Mereka tidak mempunyai tempahan kira-kira merujuk anda kepada yang lain profesional perubatan jika itu adalah lebih sesuai.

Punca-punca sakit kepala

Sakit kepala adalah gejala beberapa sebab utama. Tanda-tanda adalah cara badan anda memberitahu anda bahawa sesuatu yang tidak kena. Sakit kepala ringan sering hasil masalah yang kadang-kadang disebabkan oleh tidak berlebihan, minum atau makan. Lain-lain gejala boleh berkisar dari ketegangan mata, diet yang tidak betul, kelaparan, tekanan harian dan juga sembelit. Sakit kepala juga boleh dikaitkan dengan keadaan yang tidak dirawat seperti tumor otak atau penyakit kencing manis. Kiropraktor akan melaksanakan pemeriksaan yang menyeluruh untuk membantu mengenal pasti punca yang paling mungkin.

Penjagaan kiropraktik terbaik untuk sakit kepala

Penjagaan kiropraktik terbaik menggunakan lembut manipulasi tulang belakang serviks ditambah pula dengan rangsangan elektrik saraf, dan fisioterapi sebagai mod pilihan berasaskan rawatan untuk sakit kepala. Para doktor adalah beberapa ahli tulang terbaik.

Gol pertama mereka adalah untuk menangani kesakitan anda dan memberikan kelegaan kesakitan, maka untuk memberikan rawatan menyeluruh dan berkesan. Selain itu, mereka bekerjasama dengan pakar rawatan lain seperti pakar pemakanan dan ahli terapi urut. Mereka juga akan menyediakan bimbingan gaya hidup sebagai satu cara untuk mengajar setiap pesakit bagaimana untuk mengambil peranan aktif dalam mencegah masalah masa depan. Ambil masa untuk meningkatkan kualiti hidup anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar