Rabu, 04 November 2015

Bolehkah Atau Penyembuhan Air Hanya Quince The Thirst?

Bolehkah Atau Penyembuhan Air Hanya Quince The Thirst?

Tanpa air tidak akan ada kehidupan di muka bumi ini. Air telah menjadi satu sumber yang semakin berharga dan mencari jalan untuk mengawal dan mengurangkan penggunaan adalah satu keutamaan penting di banyak tempat di dunia. Air global telah menjana hampir satu trilion dolar dalam hasil. Harga ia akan meningkatkan dan menjadi lebih mahal kerana masa berlalu dan peningkatan penduduk dunia. Selain daripada semua yang lain menggunakan badan kita memerlukan air untuk terus hidup.

Sama ada anda bersenam, menghabiskan masa di bawah matahari atau hanya bergerak di sekitar, anda boleh dengan mudah mengalami dehidrasi jika anda tidak mengambil air yang secukupnya. Apabila ini berlaku badan secara perlahan-lahan akan mula ditutup. Jika dehidrasi terus badan akan memberitahu anda dalam beberapa cara dan akan memberikan tanda-tanda amaran dan mereka tidak boleh diabaikan. Sesetengah orang berfikir apabila mereka mendapat mulut kering ia adalah masa untuk minum air. A mulut kering bukan tanda dehidrasi dan menunggu untuk mendapatkan dahaga yang tidak kena. Dehidrasi tidak disengajakan sering punca sakit yang paling dan penyakit degeneratif dalam badan kita.

Mana-mana air akan lakukan?

Apabila ia adalah suatu perkara yang membawa dehidrasi di bawah kawalan mana-mana jenis, walaupun air paip, akan lakukan, dan mempunyai sistem penapisan yang baik adalah pilihan yang lebih baik. Salah satu air yang lebih baik anda boleh gunakan adalah air minuman beralkali yang kaya dengan mineral, dibersihkan daripada kekotoran, dan terion melalui elektrolisis. Air alkali adalah pilihan yang sangat baik untuk penghidratan yang sihat. Bukan sahaja ia sedap dan menyegarkan, ia juga sangat boleh diminum. Elektrolisis adalah proses yang memisahkan ke dalam air beralkali dan berasid. Manfaat ini diiktiraf bagi pelbagai tujuan penyembuhan dan sedang digunakan di kebanyakan hospital di seluruh Jepun. Air adalah penting dan penting untuk kesihatan secara keseluruhan. Apabila badan tidak menerima jumlah yang betul banyak perkara yang mula berlaku termasuk sakit, sakit kepala, migrain, rasa letih dan tidak bermaya, kekurangan semangat; mana-mana mereka biasanya adalah tanda penyahhidratan. Berapa banyak kita perlu minum setiap hari? Tiada siapa yang tahu dengan pasti; orang yang berbeza mempunyai pandangan yang berbeza dan keperluan yang berbeza mengenai perkara ini. Pakar mengatakan kita perlu minum tujuh hingga lapan gelas setiap hari; walaupun kajian telah mendedahkan bahawa tidak ada peraturan yang ditetapkan atau formula di mana "Satu" saiz muat semua strategi terpakai. Hanya satu perkara yang pasti: Kita perlu setiap hari.

Dehidrasi dan gejala!

Salah satu gejala yang biasa ialah pedih ulu hati selepas makan hidangan yang besar atau pedas yang menunjukkan kekurangan cecair dalam usus anda. Jika anda seorang pesakit pedih hulu hati minum air setengah jam sebelum makan, ini akan menyembuhkan pedih ulu hati lebih cepat daripada mana-mana ubat-ubatan. Bukan sahaja pedih ulu hati, asma, alahan dan lupus adalah tanda dehidrasi. Kronik, dehidrasi yang tidak disengajakan adalah punca sakit yang paling dan penyakit degeneratif dan merupakan masalah utama di dunia barat melalui makan berlebihan dan terlalu banyak makanan yang diproses. Mempunyai makan yang berat tanpa cecair yang cukup untuk mencairkan dan untuk memecahkan makanan yang boleh mencetuskan banyak gejala. Sisa bahan kimia toksik membina apabila anda tidak minum air yang cukup untuk mencuci sisa toksik daripada badan anda. Rakyat mempunyai semua jenis penawar homeopati tanpa disedari kepada mereka air yang jawapan yang paling mudah dan paling positif.

Terdapat satu pautan lagi hilang:

Garam! Seperti yang kita memerlukan air kita juga perlu garam. Badan kita memerlukannya dan juga otak kita yang merupakan 85 peratus air bersalut seperti dalam tasik masin. Apabila kami diberitahu untuk tidak mempunyai apa-apa garam kerana tekanan darah tinggi, mempunyai bidang perubatan mendapat ini benar-benar betul? Sisi lain duit syiling memberitahu kita garam berfungsi pada sel-sel otak dan menghalang penyakit Alzheimer. Adakah ia hanya kebetulan bahawa Alzheimer telah meningkat sejak beberapa dekad yang lalu kerana diet garam yang rendah telah disyorkan? Menafikan badan kita jumlah yang betul dan jenis hak garam boleh mempunyai akibat yang serius. Jangan gunakan halus garam meja kerana semua unsur-unsur yang baik telah dibawa keluar, sebaliknya menggunakan sea- atau batu garam. Minum lebih banyak air, mengambil garam lebih. Ini adalah faedah utama untuk kesihatan yang lebih baik. Badan kita terdiri daripada kebanyakannya air, 75 peratus secara optimum, otak adalah 85 peratus air dan garam. Apa sahaja yang sakit anda mungkin ada, minum beberapa gelas air pertama, kesakitan mungkin tanda-tanda penyahhidratan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar