Rabu, 04 November 2015

Anda Boleh Elakkan Mendapatkan Flu atau Selsema

Anda Boleh Elakkan Mendapatkan Flu atau Selsema

Sistem imun badan manusia direka untuk mudah menghalangnya daripada mendapat selesema atau selesema. Tetapi apabila badan mendapat sarat dengan racun, sistem imun lemah. Kemudian orang yang boleh mendapatkan selsema atau selesema atau penyakit yang lebih serius seperti kanser. Amerika mempunyai kecenderungan untuk tidak mendapat tidur yang cukup dan makan terlalu banyak.

Dengan makan lebih banyak makanan, badan mengambil lebih toksin. Satu makanan seperti kek coklat mempunyai lebih banyak toksin dari makanan seperti oren. Semasa tidur badan boleh menyingkirkan toksin pada kadar yang lebih cepat. Sekarang jika anda tertanya-tanya jika seseorang boleh mempunyai masalah dengan toksin kemudian hanya menonton Dr Phil di TV. Jika dia mempunyai seseorang di acara itu dengan masalah kemarahan kronik, dia berkata bahawa perkara pertama yang perlu dilakukan adalah untuk orang yang mendapat ujian ketoksikan logam berat.

Jika anda untuk menyebut kepada seseorang yang mungkin mereka harus berpuasa untuk membantu badan mereka dalam menyingkirkan toksin, mereka mengatakan bahawa mereka percaya bahawa puasa adalah tidak baik untuk kesihatan. Kemudian anda boleh meminta mereka jika mereka tidur setiap malam. Jika mereka mengatakan bahawa mereka lakukan, maka anda boleh memberitahu mereka bahawa mereka benar-benar berpuasa setiap hari. Apabila orang tidur, mereka tidak makan dan itulah yang berpuasa.

Apabila anda berhenti berpuasa, ia dipanggil berbuka puasa. Hidangan pertama hari dipanggil "break-cepat." Jika anda mempunyai selesema yang tidak baik, yang anda makan banyak makanan dan terlalu sibuk untuk mendapatkan tidur yang cukup? Tidak! Anda kemudian mendapat tidur yang cukup dan makan makanan kurang. Maka sistem imun anda akan menjadi lebih kukuh dan selesema sejuk atau anda akan hilang. Cara untuk mempercepatkan penyembuhan ini adalah untuk tidak makan (cepat), minum air yang banyak dan banyak rehat dan tidur. Mark Twain berkata beliau mendapat lebih selesema atau sejuk dengan cepat dengan berpuasa.

Sekarang dalam cuaca panas, anda berpeluh lebih dan yang menghilangkan toksin lebih cepat. Dalam cuaca panas, anda akan mendapat lebih banyak vitamin D dari cahaya matahari. Joe Prendergast MD mengatakan bahawa jika anda mendapat cukup vitamin D, ia membuatkan imun kekuatan sistem peningkatan anda sebanyak 3 hingga 5 kali. Mereka telah belajar bahawa vitamin D membantu tubuh anda untuk menghilangkan toksin. Ini adalah bagaimana vitamin D juga boleh membantu seseorang untuk mengelakkan diri daripada kanser.

Jadi apa yang penting tidak cuba untuk sentiasa mengelakkan bersentuhan dengan selesema. CDC mencadangkan bahawa orang mencuci tangan mereka kerap. Tetapi orang melakukan ini dan mereka masih jatuh sakit. Apa yang penting ialah meningkatkan kekuatan sistem imun anda supaya anda tidak perlu untuk jatuh sakit. Dengan sistem imun yang lebih kuat, ia boleh membantu badan anda untuk melawan penyakit-penyakit lain seperti kanser.

Cara untuk menguatkan sistem imun adalah dengan mempunyai kurang toksin dalam badan. Jadi bagaimana anda melakukannya? Pastikan anda mendapat cukup vitamin D dari cahaya matahari atau makanan tambahan. Mereka telah belajar bahawa vitamin D membantu tubuh untuk menghilangkan toksin. Ini adalah bagaimana vitamin D boleh membantu orang ramai untuk mengelakkan diri daripada kanser atau autisme. Sudah tentu dengan autisme adalah penting untuk ibu mengandung dan bayi untuk mendapatkan cukup vitamin D. Kedua-dua kanser dan autisme telah dikaitkan dengan toksin berlebihan dalam badan.

Jika anda berjemur untuk mendapatkan lebih banyak vitamin D, ia meningkatkan perpeluhan yang membantu badan untuk membuang toksin. Senaman membantu peredaran dan kenaikan berpeluh jadi ini adalah baik untuk sistem imun. Orang cenderung untuk mendapatkan latihan lebih ketika cuaca panas. Orang ramai juga boleh mengambil mandi air panas atau menggunakan sauna untuk membantu badan berpeluh lebih.

Juga lebih tidur membantu badan untuk menyingkirkan toksin yang membuat sistem imun yang lebih kuat. Penyelidikan terkini menunjukkan bahawa otak menghilangkan banyak toksin semasa tidur termasuk toksin yang boleh menyebabkan demensia atau penyakit Alzheimer. Untuk maklumat lanjut mengenai see ini: Cara Elakkan Selsema atau Flu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar