Rabu, 04 November 2015

Jangan Vaksin Kerosakan Sistem Imun Anda?

Jangan Vaksin Kerosakan Sistem Imun Anda?

Berita itu baru-baru ini melaporkan wabak beguk di Universiti Fordham di New York. Pada hari laporan itu terdapat 13 kes beguk disahkan. Salah satu faktor yang menarik adalah bahawa salah satu syarat kemasukan bagi Fordham bukti pelalian, antara penyakit-penyakit lain, beguk.

Jadi kita mempunyai wabak beguk di Universiti penuh pelajar yang telah semua diberi vaksin terhadap penyakit itu. Universiti itu segera beralih ke mod panik dan memerlukan pelajar yang dijangkiti untuk tinggal di rumah dan institusi pelbagai peraturan-peraturan kebersihan.

Semua ini lebih, penyakit tidak selesa kecil yang saya alami selama seminggu atau lebih sebagai seorang anak.

Dunia sudah gila.

Sama ada itu atau ada wang terlalu banyak untuk dibuat daripada vaksinasi wajib.

Tetapi ia mendapat saya untuk berfikir, kerana synchronistically berita ini muncul selepas saya telah menulis post semalam tentang memerlukan penyakit untuk kekal sihat. Saya melihat kembali pada zaman kanak-kanak saya dan senarai penyakit yang saya alami - campak, cacar air, beguk, tonsillitis, batuk kokol, dan saya mungkin mempunyai orang lain apabila saya terlalu muda untuk mengingati. Semua kebanyakan bermakna kepada saya adalah beberapa minggu di luar sekolah dan sedikit ketidakselesaan pada peringkat awal.

Meletakkan kedua-dua perkara bersama-sama - jatuh sakit dan keperluan itu - mengingatkan saya tentang sesuatu yang saya fikir agak beberapa tahun sekarang. Malah sejak saya telah terlibat dan berminat dalam dunia kesihatan alternatif ia telah muncul kepada saya bahawa sistem imun kita memerlukan latihan. Latihan yang berlaku apabila kita masih muda dan sebelum badan kita menjadi menggeleber dan tidak sesuai. Latihan, sama seperti bersenam di gimnasium untuk menguatkan otot anda, melibatkan melawan organisma menyerang.

Saya percaya mengalami penyakit-penyakit ini apabila kita masih muda adalah penting kepada kesihatan sistem imun kita.

Beguk adalah sesuatu yang anda perlu mengalami pra-baligh jika tidak ia boleh menjadi amat tidak selesa dan juga menyebabkan kemandulan. Apa program vaksinasi telah dilakukan dengan jelas adalah untuk menolak pengalaman beguk keluar dari tempat yang betul dalam kitaran pembangunan badan dan tolak di mana ia mungkin akan menyebabkan anda beberapa masalah. Maksud saya Fordham membuat banyak kekecohan dalam menghadapi kejadian ini.

Bagaimanapun saya menganggap, yang masuk akal kepada saya, dan pengalaman saya memberitahu saya bahawa apa yang masuk akal kepada saya adalah kerap benar walaupun tidak ada orang lain percaya. Tetapi saya ingin tahu untuk melihat jika apa-apa penyelidikan telah dijalankan yang menyediakan bukti bahawa vaksin melemahkan sistem imun, kerana jika tidak, semua saya adalah teori.

Terdapat satu kajian yang diterbitkan dalam Pediatrik Klinikal (sic) pada tahun 1988. Mereka melihat kejadian penyakit akut pada kanak-kanak untuk 30 hari sebelum dan 30 hari selepas vaksin difteria, batuk kokol, dan tetanus (DTP).

"Seramai 82 bayi yang sihat menerima DTP, dan tanda-tanda mereka dilaporkan oleh ibu bapa dan dipatuhi oleh pakar kanak-kanak pada setiap minggu. Mereka bayi mengalami peningkatan dramatik dalam demam, cirit-birit, dan batuk pada bulan berikutnya vaksin DTP berbanding kesihatan mereka sebelum pukulan. "

Kajian ini dikecualikan tiga hari selepas suntikan apabila demam adalah tindak balas biasa untuk vaksin.
1988 !!! Itu 26 tahun yang lalu.

"Seorang pesakit yang kurang arif mematuhi" kata Dr Martin Smith. Ini adalah khas dari sikap perubatan kepada bukti negatif tentang apa yang mereka lakukan secara rutin. Ia seolah-olah saya bahawa sikap perubatan adalah salah satu daripada jika kita mengabaikannya, ia akan hilang.

Satu lagi kajian menunjukkan bahawa vaksin campak yang dihasilkan penindasan imun jangka panjang.

Satu lagi bahawa vaksin selesema tahunan habis T-sel. T-sel merupakan sebahagian penting dalam sistem imun yang sihat.

Satu kajian ke atas anjing di Sekolah Veterinar Purdue menunjukkan bahawa anjing vaksin dibangunkan antibodi kepada banyak sendiri bio-kimia mereka. Ini bermakna bahawa anjing-anjing vaksin "telah menyerang fibronectin mereka sendiri, yang terlibat dalam pembaikan tisu, penggandaan sel dan pertumbuhan, dan perbezaan antara tisu dan organ-organ dalam organisma hidup."

Anjing-anjing unvaccinated adalah normal.

Kajian-kajian ini menunjukkan dengan jelas bahawa anjing dibangunkan auto-antibodi untuk DNA mereka sendiri.

Bagaimana dunia perubatan bertindak balas?

'Kita perlu lebih banyak kajian' apa-apa untuk meneruskan sesuatu dengan cara yang mereka berada.

Anda akan bosan jika saya teruskan memetik penyelidikan, tetapi terdapat banyak di luar sana. Kerosakan Vaksinasi sistem imun kita. Dunia perubatan tidak berminat, mereka percaya yang mereka lakukan yang baik.

Bagi Big Pharma vaksin tidak berkesan adalah lembu tunai yang besar - terutamanya apabila Kerajaan dipujuk untuk membeli mereka dengan sekapal itu. Vaksin hanya lesen untuk mencetak wang. Ujian hanya untuk mendapatkan kelulusan FDA perlu menunjukkan bahawa mereka meningkatkan kehadiran antibodi sesuai. Kerosakan lain tidak mencari dan tiada penyelidikan jangka panjang pada ini dijalankan oleh pengeluar vaksin.

Takut besar yang Big Pharma mempromosikan dan menggalakkan ialah bahawa kita semua akan mati teruk dan anak-anak kita semua akan lumpuh dan cacat jika kita tidak mengepam mereka penuh dengan ini ramuan kimia. Tetapi semua yang kita lakukan adalah merosakkan keupayaan anak-anak kita untuk menjadi sihat, manusia keseluruhan dengan keupayaan semula jadi untuk menangkis organisma penyakit dan menikmati kesihatan yang baik dan pemulihan pesat daripada jangkitan kecil.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar