Rabu, 04 November 2015

Gelang Magnetic - Adakah Mereka Benar-benar Berfungsi?

Gelang Magnetic - Adakah Mereka Benar-benar Berfungsi?

Saya mempunyai seseorang mendapatkan saya dan bertanya kepada saya "jangan magnet benar-benar berfungsi." Beliau pembungkusan pistol 45 berkaliber agak besar, jadi saya rasa saya perlu mendapatkan ke titik. Saya tidak suka memberitahu sesiapa bahawa magnet akan melegakan kesakitan mereka. Sebenarnya saya tidak pernah tahu jika magnet akan bekerja untuk seseorang yang diberi. Saya lebih suka untuk membiarkan mereka memakai sesuatu dan lihat jika ia berfungsi.

Dia memberitahu saya dia adalah seorang pengawal keselamatan dan sebahagian daripada amalan hariannya adalah 100 amalan seri. Tendonitis beliau adalah begitu buruk dia tidak dapat menarik senjatanya tanpa grimacing. Dia memberitahu saya doktor ortopedik beliau mahu untuk membakar saraf adalah sikunya. Ini adalah pada hari Selasa. Katanya, beliau dijadualkan untuk temujanji dengan doktor pagi Jumaat.

Saya meletakkan gelang magnet dibuat sepenuhnya daripada neodymium magnet nadir bumi di pergelangan tangan dan memberitahunya untuk memakainya untuk seketika. Beberapa jam kemudian dia kembali dan berkata ia mungkin berada di dalam fikirannya tetapi sikunya berasa lebih baik dan dia mempunyai pergerakan yang lebih sedikit. Jadi saya memberitahu beliau mengambil pulang memakainya dalam sekelip mata. Keesokan harinya beliau berkata "siku saya mempunyai sakit lebih kurang" dan dia menunjukkan kepada saya keupayaannya untuk bergerak. "Dia memakai sepanjang hari Rabu dan terus bertambah baik. Saya memberitahu beliau untuk pergi ke depan dan memakainya bermalam.

Khamis keesokan harinya dia mendekati saya dengan senyuman lebar di wajahnya dan berkata, "Saya bangun dan melakukan 100 amalan seri tanpa rasa sakit."

Pagi berikut Jumaat muncul untuk pelantikan doktor ortopedik beliau. Doktor melihat gelang dan bertanya "Apa yang anda memakai" Dia menunjukkan kepadanya gelang magnet dan berkata, "Saya boleh menggerakkan lengan-Ku dengan tiada kesakitan apa jua pun." Doktor berkata, "jika anda fikir ia berfungsi anda perlu terus memakainya."

Doktor berpaling, dan dengan perlahan-lahan bergolek lengan bajunya sehingga mendedahkan gelang magnet. Kerana terapi magnet statik dalam tidak diluluskan FDA dan dengan itu tidak AMA diluluskan doktor tidak boleh mencadangkan ini sebagai rawatan. Walaupun gelang magnet tidak akan berfungsi untuk semua orang, ia pasti berfungsi untuk banyak orang.

Satu gelang magnet berfungsi kerana kesan daripada tenaga yang dipancarkan dari kutub Utara. Menurut William Philpott MD & Sharon Taplin, "The Biomagnetic Handbook", tenaga kutub Utara menghasilkan kesan berikut pada badan.

1. MEMBEKALKAN OKSIGEN KEPADA SEL. Oleh kerana sel-sel adalah magnet yang lemah dengan caj positif dan negatif sel menganggap medan magnet di sekitarnya. Putaran lawan jam Kutub Utara menarik oksigen ke dalam sel.

2. Melegakan / TERHENTI KESAKITAN & Gejala LAIN. Sakit biasanya gejala ketidakseimbangan pH dan / atau radang kawasan, sakit sering hanya hilang kerana tidak ada lagi keperluan untuk itu.

3. menormalkan asid / alkali. Sakit atau kejang otot, hipersensitiviti kimia dan banyak negeri-negeri penyakit adalah sangat berasid.

3. MENGGALAKKAN tidur nyenyak. Semasa tidur kekutuban otak dan sistem saraf pusat bertukar kepada tenaga magnet negatif. Meletakkan badan & terutamanya otak dalam medan magnet negatif menggalakkan tidur nyenyak dengan mengenakan kristal dalam kelenjar pineal, yang bertindak balas dengan menghasilkan Melatonin, yang seterusnya mengawal corak tidur, dan lain-lain

4. MEMBINA KEKEBALAN. Semua mikroorganisma (virus, bakteria dan kulat) & parasit (cacing pita, cacing pin, cacing jantung, dan lain-lain) adalah didorong tenaga magnet positif dan boleh mengejutkan atau terencat dengan permohonan Kutub Utara tenaga negatif. Mereka terus dirosakkan oleh oksigen sekarang dalam sel-sel & persekitaran alkali yang dihasilkan oleh medan negatif.

5. MENGURANGKAN PENYIMPANAN cecair. Intercellular Edema dikurangkan apabila negatif tenaga Kutub Utara diperkenalkan kepadanya kerana ia menormalkan tindakan pam natrium / kalium, membolehkan cecair berlebihan yang akan terbawa-bawa oleh darah dan limfa. Edema tambahan-sel (di luar sel-sel) wujud di kawasan tanpa kapasiti saliran (mata, sinus dan sendi) & dibantu dengan meletakkan Kutub Utara tenaga negatif di tepi kawasan yang terjejas supaya cecair akan ditarik.

6. PANGKAT ketajaman mental. Terapi magnet boleh meningkatkan oksigen dan peredaran darah ke kepala dan otak serta kira-kira dan meningkatkan aliran elektrik.

7. MEMBANTU MENGURANGKAN LEMAK & KALSIUM DALAM sistem peredaran darah. Kutub Utara tenaga negatif adalah alkali dan boleh membantu mengurangkan dan membubarkan asid dalam tisu lemak. Ini dilakukan perlahan-lahan. Jangan menjangka keputusan dalam sekelip mata. Peningkatan aktiviti selular merangsang pergerakan hemoglobin dalam saluran darah, mengurangkan deposit di dalamnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar