Rabu, 04 November 2015

Mana Kos Sebagai Sakit muflis Anda?

Mana Kos Sebagai Sakit muflis Anda?

Ia secara meluas diketahui bahawa lebih memilih ubat preskripsi adalah wabak. Juga, kesan-kesan sampingan yang begitu ngeri adalah topik untuk perbincangan setiap kali menyiarkan komersial. Kita tahu bahawa menekan sistem imun ho setiap sistem dalam badan kita. Kajian yang menyeluruh mengenai kesan-kesan kepada alam sekitar apabila ubat-ubatan ini berakhir di dalam ekosistem membuktikan mereka adalah racun.

Kesan-kesan sampingan dijangka dan perlu. Adakah mereka benar-benar?

Jika gejala-gejala adalah disebabkan oleh faktor-faktor alam sekitar yang boleh dikawal, saya ingin tahu apa yang boleh saya lakukan untuk mencegah dan tidak mengobati. Ia adalah terbalik dalam masyarakat kita.

Adakah masuk akal bahawa sebab orang yang mendapatkan begitu banyak sicker adalah kerana sistem mereka adalah muflis? Selesema dan sejuk yang tidak begitu buruk kepada sistem imun yang kuat. Berapa banyak anda akan menjimatkan dalam produktiviti, kos rawatan dan kesihatan masa depan untuk mengelakkan kitaran? Apakah perbelanjaan keluarga anda untuk tahun 2013 untuk preskripsi, dr. lawatan, ujian, dan lain-lain? Ini bukan satu perdebatan HealthCare. Ini adalah bagaimana anda boleh menyimpan wang sambil melindungi kesihatan anda terbesar bagi kehidupan.

Ia bukan sains roket atau tidak boleh dicapai. Mudah, akal, pilihan pendidikan boleh memberi kesan kepada perubahan serta-merta. Sistem kami begitu menakjubkan mereka memaafkan dan sembuh dengan cepat jika diberikan cara-cara untuk berbuat demikian. Semua ubat, penawar ajaib, pengiklanan palsu dan Arah aliran yang rumit isu itu. Setiap di mana kita beralih terdapat penjagaan yang khusus baru. Rawatan yang merupakan kata kunci.

Dalam salah satu artikel yang lepas, saya menyatakan, 'rawatan adalah seperti makan epal organik dengan satu tangan dan merokok dengan yang lain! Kita mesti mengelakkan kerosakan di tempat pertama atau sistem imun kita sudah dikompromi. Ia terlambat. Membersihkan semua yang anda mahu, anda tidak mencegah kerosakan kepada sel-sel anda. Adakah ini masuk akal?

Kesihatan Bandwagon semula jadi adalah terbaru, pengeluar wang yang paling dikawal selia dan ramai yang melompat di atas kapal. Rakyat mahu pilihan yang lebih baik tetapi ia adalah amat menggalakkan dengan semua gembar-gembur. Bagaimana kita mengharungi melalui dan benar-benar tahu apa yang memberi manfaat untuk lebih sihat sepanjang hayat?

Soalan ini bermula dengan, adakah ini model pencegahan atau rawatan?

Mencegah toksin alam sekitar dalam dan di luar rumah dan tempat kerja ruang adalah tempat # 1 untuk bermula. Ini termasuk; pencuci, makanan tambahan, makanan, minuman, ubat semula jadi, produk penjagaan badan, penjagaan kulit, dan lain-lain Semua yang menyentuh pakaian kita, kulit dan udara. Semua ini perlu ditangani agar sistem imun anda untuk kembali kepada kesihatan yang terbaik.

Persoalan seterusnya adalah kemampuan. Jika jenama yang distrukturkan dengan betul ia memberikan nilai yang berdaya saing. Terdapat perimeter untuk perniagaan untuk menawarkan sihat, dan yang mampu. Adakah ini masuk akal juga? Ia tidak benar bahawa kualiti yang baik adalah di luar orang yang purata mencapai. Ini kita mendapat direndam oleh ketamakan.

Jadi mudah-mudahan ini memberi sedikit pemahaman beralih daripada rawatan untuk mentaliti pencegahan. Pemulihan diri fizikal dan kewangan untuk keluarga membawa kepada masyarakat yang lebih bahagia dan masa depan yang lebih bersih. Keputusan adalah jangka pendek yang ketara jadi saya tahu kita akan mempunyai faedah jangka panjang juga. JR

Tidak ada komentar:

Posting Komentar