Rabu, 04 November 2015

Kesan Negatif Dadah Preskripsi Osteoporosis biasa

Kesan Negatif Dadah Preskripsi Osteoporosis biasa

Terdapat sebilangan besar kaedah yang anda boleh menggunakan yang boleh membantu anda menguruskan osteoporosis. Mereka akan melakukan pekerjaan itu sama ada anda baru-baru ini dikenal pasti mempunyai osteoporosis atau anda telah perasan dalam keluarga anda dan hanya mahu untuk menghentikan masalah ini daripada membangunkan jalan. Ubat berjaga-jaga sering yang paling berkesan.

Tradisi Perubatan Cina telah merujuk kepada pencegahan herba semulajadi sebagai "tonik" yang sentiasa dianggap sebagai ubat yang lebih baik daripada ubat-ubatan konvensional. Mereka boleh diambil setiap hari bagi baki hidup anda. Pencegahan nampaknya ubat yang terbaik. Mengelakkan kelihatan sebagai unsur utama untuk menghentikan osteoporosis.

Ini penyakit tertentu, dalam kebanyakan kes, tidak sama sekali semula jadi. Sebaliknya, ia adalah jelas akibat daripada memakan diet yang tidak mencukupi untuk seluruh kehidupan kita sebagai tambahan kepada yang hidup gaya hidup yang tidak aktif.

Kesan negatif Dadah Preskripsi Osteoporosis biasa

Majoriti daripada penduduk manusia telah menerima tanggapan bahawa memperoleh tulang rapuh, menerima penggantian pinggul, dan kepatahan tulang mereka apabila mereka tergelincir semua cukup banyak biasa dalam proses penuaan. Nah, ia tidak. Ini adalah pasti bukan keadaan biasa dengan apa cara sekalipun. Apabila individu jatuh pada usia yang lebih tua, lebih kerap daripada tidak keretakan pinggul mereka dan selepas itu mereka mesin. Mereka tergelincir dalam akaun tisu tulang pinggul mereka tidak lagi menjadi cukup kuat untuk dapat bertahan mereka tegak. Jika anda mengambil langkah-langkah yang betul, ini boleh dielakkan.

Beberapa ubat yang biasa untuk mengendalikan ketebalan tulang yang minimum dan osteoporosis dirujuk sebagai bisphosphonates, yang terkandung dalam ubat-ubatan yang terkenal seperti Reclast, Boniva, Fosamax dan Actonel. Selain ubat-ubatan preskripsi konvensional, terdapat terapi penggantian estrogen (ERT), calcitonin dan Teriparatide (Forteo) untuk mengambil kira juga. Ini pada dasarnya nama mewah untuk dadah.

Berikut adalah beberapa kesan yang tidak diingini yang kerap ubat-ubatan biasa jika anda mempunyai sebarang pemikiran dengan menganggap mereka dalam fikiran.

Ini adalah beberapa reaksi buruk Boniva khususnya:

1. Sakit Belakang

2. Sakit Dada

3. Gegaran Jantung

4. Tahap Tekanan Darah Tinggi

5. pangkal paha kritikal, Otot, paha, Bersama, atau Sakit Tulang

6. Cirit-birit

7. Kejang otot

8. Kesukaran Upper usus

9. Gangguan Ginjal Kronik

10. Sakit Bersama dan / atau otot

11. Sakit kepala atau Migrain

12. Syarat Flu seperti

13. Sakit di tangan atau kaki

14. Asid Reflux

15. menyeksakan Pengingesan

16. Tanda-tanda yang serius atau Lingering Heartburn (ini mungkin tanda-tanda keadaan yang ketara)

17. kritikal Jaw Isu Bone

18. Atas Kaki / paha Tulang Retak Tisu

19. Sakit Perut

Di atas adalah betul-betul sembilan belas pelbagai kesan kesihatan yang negatif dengan hanya menggunakan satu ubat. Kadang-kadang, ada orang-orang yang menggunakan beberapa ubat-ubatan preskripsi yang jarang dikaji dalam kombinasi dengan satu sama lain. Ia kini masa untuk anda untuk mendapatkan diskaun semua ubat-ubatan preskripsi, bermula secepat mungkin dalam pendekatan beransur-ansur dan halus.

Vitamin D dan Kalsium untuk Kesihatan Tulang

Vitamin D: Vitamin D sebenarnya bukan bahan atau vitamin, tetapi lebih kepada secosteroid. Anda boleh membeli vitamin D makanan tambahan di pasaran dan juga melakukan banyak siasatan mengenai pemulihan dan kesihatan banyak kelebihan makanan tambahan istimewa ini.

Kalsium: Kalsium, salah satu nutrien yang paling banyak di dalam badan, boleh didapati dalam makanan tertentu, termasuk dalam orang lain pelbagai, boleh diakses sebagai makanan tambahan, dan yang terdapat dalam ubat-ubatan beberapa seperti antasid. Kalsium adalah perlu bagi mampatan vaskular dan vasodilatasi serta fungsi otot, penghantaran saraf, pelepasan hormon, dan isyarat selular. Walaupun ia melakukan semua ini, hanya kurang daripada satu peratus daripada jumlah kalsium badan diperlukan untuk membantu dalam operasi ini metabolik penting.

Dalam usaha untuk mendapatkan kedua-dua ini secara tetap, makanan tambahan organik semula jadi yang banyak dengan ia akan menjadi bijak untuk mengambil hanya selepas mendapat kelulusan sewajarnya daripada profesional kesihatan anda. Mencari makanan tambahan dengan microcrystalline kalsium hydroxyapatite, vitamin D3, dan bahagian-bahagian yang lebih penting.

* * * *

Oleh Clifford H Woods

Tidak ada komentar:

Posting Komentar