Rabu, 04 November 2015

Flora usus - Probiotik Sememangnya Dipulihkan

Flora usus - Probiotik Sememangnya Dipulihkan

Tenaga yang rendah, keletihan dan perasaan jangka ke bawah hanya beberapa kesan halus kesihatan usus miskin. Beberapa kesan lebih merosakkan adalah cirit-birit, sembelit, alahan makanan, keradangan atau sakit kepala. Seseorang dapat mengalami banyak aliments dan penyakit-penyakit di mana mencari punca masalah adalah sukar untuk dikesan. Artikel ini mengandungi beberapa idea-idea yang boleh membantu anda berasa lebih baik dan sembuh.

Saya menggalakkan anda untuk dimasukkan ke dalam kesihatan dan penyembuhan rejim dua:

1. mengembalikan flora usus semulajadi dengan makanan diperam.

Memulihkan Flora Asli

Herba tertentu (goldenseal, sebagai contoh) dan antibiotik boleh memusnahkan kesihatan usus. Diet yang rendah dalam kedua-dua ditapai dan segar, makanan mentah akan faktor ke dalam masalah usus yang boleh menyebabkan sakit-kesihatan.

Makanan diperam menyediakan probiotik dalam jumlah yang cukup besar untuk berkesan mengatasi gram negatif mikrob, parasit dan kulat. Serat yang terdapat dalam buah-buahan dan sayur-sayuran adalah pemakanan, sumber makanan, untuk bakteria baik.

Bagaimanakah alam menjaga mereka critters yang tidak baik? Ia adalah satu permainan nombor: bakteria baik yang menyertai bakteria yang tidak baik ~ seperti seratus kepada satu. Bakteria yang tidak baik tidak mempunyai sumber makanan kerana bakteria baik makan terlebih dahulu.

Untuk mendapatkan jumlah yang cukup tinggi probiotik kita perlu makan makanan buatan sendiri ditapai. Kim Chi, Saurkraut, kefir dan yogurt adalah beberapa contoh. Saya cadangkan yogurt yang dibuat dengan susu mentah. Susu mentah mempunyai beratus-ratus dan beratus-ratus daripada mereka yang indah bekerja keras strain probiotik. Beratus-ratus kedua-dua jenis peralihan dan semula menjajah (berkembang di dalam usus anda) yang kita perlukan untuk kesihatan usus yang optimum.

Ia perlu yogurt Susu mentah dan buatan sendiri. Kedai yogurt dibeli dan kefir mengandungi hanya satu atau dua tekanan dan mereka mungkin tidak hidup. Membuat Susu mentah ke dalam yogurt membangunkan Yis (bakteria) Strain cukup kuat untuk kedua-dua kedai semula flora dan mengatasi bakteria yang tidak diingini. Anda hanya perlu membeli susu mentah satu masa untuk kumpulan anda yang pertama yogurt.

Menyeimbangkan pH badan

Matlamatnya adalah untuk menjaga tubuh anda pada itu pH neutral semula jadi. Terlalu banyak alkali atau asid akan mewujudkan persekitaran yang Gram Negatif (kulat, candida, dll) akan berkembang dan florish. Membina asid sehingga boleh menyebabkan kesakitan sendi, keradangan, sakit kepala dan ketidakselesaan lain. Hanya mengimbangi pH badan boleh menghapuskan atau mengurangkan isu-isu kesihatan.

Membawa badan kepada PH neutral mudah

Suatu hari

* Raw Apple Cider Vinegar atau jus lemon segar (1 sudu teh sama ada satu dicairkan dalam air 12oz)
* Barley atau serbuk rumput gandum (1 sudu teh dicairkan dalam air 12oz)

Nota: Apple Cider Vinegar RAW ditemui di Food Store Kesihatan Ini bukan cuka kedai runcit.

Hanya menghirup setiap minuman biasa. Anda boleh menambah lebih air jika rasa yang terlalu kuat. Terdapat jalur ujian pH "kaunter" di Farmasi yang berguna dalam menentukan jika pH anda adalah tidak seimbang.

Menambah yogurt Susu mentah, jus lemon segar (atau mentah Apple Cider Vinegar) dan Daun Gandum untuk diet anda adalah mudah, mudah, lazat dan berpatutan beberapa kaedah untuk membawa badan anda ke dalam keseimbangan semulajadi. Ia mengejutkan berapa banyak isu-isu kesihatan kita dikesan kepada sistem penghadaman kita. Selepas mengimbangi badan anda, melihat ke dalam makanan diet keseluruhan dan beberapa kerja Metafizik (untuk memulihkan Aliran Tenaga Positif) untuk melengkapkan Living Journey sihat anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar