Rabu, 04 November 2015

Apa Sebenarnya Membuat Kami Sick And Lemak?

Apa Sebenarnya Membuat Kami Sick And Lemak?

Menyerap perkara di sekeliling kita sering pendidikan dan mata perlawanan pembukaan yang terbesar. Hanya menghabiskan satu jam atau lebih, mencari kerusi yang selesa di pusat membeli-belah yang sibuk di mana terdapat banyak lalu lintas berjalan kaki. Anda mungkin masih tidak percaya bahawa anda tidak bermimpi, walaupun anda mencubit diri sendiri. Ia hampir seperti dua tsunami kecil yang datang dari kedua-dua pihak yang diperbuat daripada rakyat semua bentuk dan saiz. Ramai daripada mereka mempunyai kedua-dua tangan dalam menggunakan sepenuhnya: Satu tangan memegang telefon bimbit dan tangan sesuatu yang lain untuk makan, pastikan untuk menyimpan bahawa jisim badan sudah baik-besarkan.

Menerima perkara dalam diri kita sendiri sering satu perkara yang sukar untuk dilakukan. Jika perubahan badan kita membentuk ia bukan badan melakukannya, itu kita melakukannya kepada badan. Seperti banyak kajian dan ujian telah dibuat mengenai perkara ini, ia adalah sangat jelas bahawa makanan yang diproses adalah punca utama membuat kita sakit dan lemak. Mana-mana makanan yang diproses yang kita makan bukan untuk manfaat untuk kesihatan kita, jauh dari itu. Bahan-bahan yang banyak dalam makanan yang diproses menggalakkan pertambahan berat badan dan penyakit kronik.

Sebahagian besar dari kita hanya mengambil makanan yang telah diproses untuk diberikan!

Lagipun, ini adalah makanan, yang dijual di kedai-kedai makanan yang paling, baik dibentangkan dan sesuai untuk kegunaan manusia. Ia juga dibuat bagi maksud dan kelebihan untuk perniagaan, besar-besaran - dihasilkan dan yang paling penting yang dibuat untuk lama jangka hayat, dan satu-satunya cara untuk mewujudkan lama jangka hayat adalah melalui bahan-bahan tertentu yang merosakkan kesihatan kita. Makanan mereka diproses yang tinggi fruktosa manis, tinggi lemak, karbohidrat ditapis, dan kurang nutrien dan serat, dan ini merupakan faktor utama dalam wabak obesiti global. Adakah anda percaya apa yang di label pada bungkusan? Menurut pengeluar makanan ia barangan semua sihat. Fakta adalah: Makanan yang diproses adalah ketagihan dan mempunyai semua bahan-bahan untuk membuat kita makan terlalu banyak dan mereka juga menggalakkan nafsu memakan makanan yang berlebihan yang membawa kepada pertambahan berat badan. Ia semua menambah sehingga kilo tambahan. Walaupun makanan ringan sering diproses tinggi gula, lemak dan karbohidrat dan rendah protein. Menurut penyelidikan kekurangan protein dalam makanan dan makanan ringan kami, makanan ringan terutama diproses, bermakna kita terus makan sehingga badan kita mendapat jumlah yang betul protein sebelum kita memenuhi keinginan kami untuk makanan. Makan makanan yang diproses menggalakkan ketahanan insulin dan keradangan kronik yang merupakan punca pelbagai penyakit. Walau bagaimanapun, ia adalah mungkin untuk mempunyai beberapa makanan yang diproses yang sihat. Sebagai contoh beku sayur-sayuran, kacang dan lain-lain, mentega dan rumput-makanan daging lembu tanah.

Makanan ini kaya dengan gula, fruktosa, dan sirap jagung!

Fruktosa halus dalam beberapa bentuk sirap ditemui dalam hampir setiap makanan diproses anda boleh membeli. Makan diet yang tinggi fruktosa boleh mempunyai kesan kemusnahan yang sama seperti alkohol dan toksin lain kerana ia akan melalui hati anda. Makanan fruktosa dengan lebih banyak lagi jumlah fruktosa yang anda makan, lebih teruk ia adalah untuk kesihatan anda secara umum. Makanan diproses yang mengandungi berpuluh-puluh bahan kimia buatan yang tidak makanan sebenar. Bahan pengawet, pewarna tiruan, perisa tiruan dan boleh termasuk seramai sepuluh atau lebih bahan kimia tersembunyi lain. Oleh kerana banyak kelemahan dalam peraturan-peraturan pengeluar makanan mendakwa bahawa bahan tambahan makanan tiruan adalah selamat dan oleh undang-undang ia tidak diperlukan untuk menunjukkan seperti pada label; tetapi tidak menurut penyelidikan bebas. Perkara lain untuk mengelakkan adalah soda, minuman ringan, jus pekat dan "Sukan" minuman atau minuman tenaga; mereka biasanya sarat dengan gula, lemak, minyak hydrogenated, bahan kimia, pewarna tiruan, dan banyak kalori. Anda mungkin mendapat rangsangan jangka pendek tiruan tetapi sebenarnya mereka akan menjadi kering badan kerana ia bekerja keras untuk menyingkirkan semua toksin. Mereka tidak akan membantu atau meningkatkan prestasi fizikal.

Elakkan makanan yang diproses di mana mungkin!

Seperti yang kita tahu, tiada manfaat kesihatan dalam makanan diproses dan oleh itu mengelakkan mereka kita sebanyak mungkin, terutama jika anda sudah mempunyai masalah kesihatan atau berat badan, dan mahu mengawal kesihatan anda. Penyelesaian untuk meningkatkan kesihatan anda semudah bertukar-tukar barangan makanan dengan makanan berkhasiat semulajadi sebenar. Kerana ia adalah dengan kebanyakan makanan, lebih dekat dengan alam semula jadi, lebih baik mereka adalah untuk kesejahteraan anda. Makanan semulajadi sebenar adalah kunci kepada kesihatan yang baik, makanan yang diproses tidak! Apa yang anda makan boleh tiga kali ganda risiko apa-apa penyakit, tetapi ia boleh mengurangkan risiko dan anda akan mendapat banyak manfaat kesihatan yang lebih.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar