Rabu, 04 November 2015

3 Langkah Untuk Membantu Anak Anda Fight gangguan makan

3 Langkah Untuk Membantu Anak Anda Fight gangguan makan

Banyak anak-anak, terutama remaja, sedar tentang cara mereka muncul. Ini biasanya berlaku dalam tahun-tahun mereka membesar sebagai badan mereka tidak mengalami perubahan fizikal dramatik. Malangnya, dalam hal seseorang kanak-kanak sahaja, keperluan untuk melihat petunjuk nipis dan patut untuk obsesi bahawa keputusan selanjutnya dalam gangguan makan.
Ia adalah ibu bapa yang boleh membantu mencegah kanak-kanak daripada membangunkan gangguan makan apapun. Walau bagaimanapun, jika lama-lama dan anak anda telah pun berlaku untuk masuk ke dalam gangguan makan lubang; di sini adalah tiga tips yang anda boleh bekerja di sekitar untuk membantu beliau / dia mengatasinya.

1. Belajar mengenai causes- yang
Antara punca-punca utama dan yang paling biasa yang membawa kepada gangguan makan termasuk faktor-faktor keturunan, rendah diri, kebimbangan yang tinggi, keinginan untuk menjadi sempurna, dan lain-lain obsesi ini timbul daripada keperluan yang berterusan untuk memudahkan rakyat.

2. Tahu tentang symptoms- yang
Ia sentiasa baik untuk mengetahui tentang corak pemakanan anak anda dan selera makan.

Beberapa gejala gangguan makan yang anda boleh mempertimbangkan untuk mengawasi keluar untuk termasuk:

1. Anak anda yang kurang berat badan
2. Sebagai terlalu taksub dengan perbualan diet, bercakap terlalu banyak tentang menjadi dalam bentuk.
3. Takut mendengar perkataan 'gemuk', atau lebih terobsesi seseorang menggunakan perkataan 'gemuk' ke atas mereka.
4. Sistem imun Bad, jatuh sakit kerap.
5. Wears hanya longgar atau pakaian longgar, yang tidak memeluk badan.

3. Bawa anak anda ke specialist- Berurusan dengan kanak-kanak yang mengalami gangguan makan boleh mendapatkan tertekan dan sukar. Biasanya, kanak-kanak ini amat degil dan tidak mendengar apa-apa apabila ia datang untuk makan. Itulah apabila seorang pakar dalam bidang yang akan bekerja keajaiban. Perkenalkan anak anda kepada pakar dan menggalakkan dia / dia untuk bercakap dengan mereka.

Melawat profesional dari bidang ini akan membantu dengan mencadangkan beberapa tips untuk membantu menangani kanak-kanak makan ubat gangguan. Anda juga boleh pergi semua keluar dan melakukan kajian terlebih dahulu sekitar subjek Makan Pemulihan lemah untuk kanak-kanak. Oleh kerana ia adalah suatu perkara mengenai anak anda, pastikan untuk menjadi proaktif dan mendapatkan benda-benda ke dalam gerakan secepat mungkin.

Kesimpulan:

Tiada ibu bapa yang mahu anak-anak mereka untuk pergi melalui apa-apa gangguan. Selain itu, anda perlu tahu bahawa banyak gangguan ini terjadi pada kanak-kanak disebabkan oleh ketidakseimbangan emosi dan jika anda atau mana-mana ahli keluarga anda adalah punca, betul yang segera!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar