Rabu, 04 November 2015

3 Rahsia Yang Only The Chiropractors berjaya Tahu

3 Rahsia Yang Only The Chiropractors berjaya Tahu

Adakah anda terperangkap dalam perjuangan berterusan untuk bagaimana untuk mendapatkan pesakit baru? Jika demikian maka membaca dan mencerna maklumat ini dapat menyedarkan minda anda dan memberikan anda beberapa idea yang anda mungkin tidak dipertimbangkan pada masa lalu. Matlamat mana-mana perniagaan adalah untuk meningkat dan berkembang pada kadar yang paling cepat yang mungkin. Pertumbuhan yang kemungkinan besar akan datang dari jenis pemasaran yang anda lakukan. Dalam profesion kiropraktik terdapat satu lagi kaveat untuk mengembangkan amalan yang beberapa orang lain doktor mungkin tidak perlu lakukan. Rangkaian adalah sama pentingnya dengan strategi pemasaran anda yang lain tetapi ia juga bukan untuk semua orang. Jika anda mempunyai jadual tertentu atau hanya tidak melakukan rangkaian peribadi maka cara lain boleh digunakan untuk meneruskan pertumbuhan itu.

Pemasaran online adalah mungkin kaedah yang paling universal pemasaran pejabat anda pada hari ini dan masa. Bilangan orang yang boleh dicapai hanya terhad kepada cara anda membuat keputusan untuk mempromosikan diri dan pejabat. Ahli tulang yang berjaya akan menggunakan tiga rahsia untuk pasaran dalam talian dan mendapatkan pesakit baru. Orang-orang yang anda perlu mendapatkan di kawasan anda.

Perkara pemasaran - menulis artikel ringkas adalah satu strategi yang baik untuk menggunakan jika anda boleh mengambil hanya satu jam setiap minggu untuk berkongsi pengetahuan mengenai topik yang akan memberi manfaat kepada ahli-ahli amalan anda dan pasaran sasaran. Perkara yang sejuk tentang pemasaran artikel adalah bahawa anda sudah mempunyai maklumat itu. Ada dalam fikiran anda sudah dan saya akan sanggup bertaruh anda menghabiskan banyak perkara masa menjelaskan kepada pesakit di pejabat anda. Jika anda memilih jawapan kepada satu soalan sahaja pesakit meminta anda menuliskannya di dalam artikel untuk maka anda berada di jalan anda. Anda kemudiannya boleh semula tujuan artikel dan tampal pada blog anda dan berkongsi di forum-forum rangkaian sosial anda.
Kiropraktor berjaya juga tuan pada yang cekap dengan masa mereka. Setelah artikel yang ditulis maklumat yang sama boleh digunakan sebagai skrip untuk video. Pemasaran video kiropraktik akan melakukan lebih baik daripada pemasaran artikel kerana ia boleh ditonton. Kebanyakan penonton sasaran agak akan menonton video pendek vs membaca artikel yang singkat. Walaupun ini bermakna menonton video mengambil masa lebih lama daripada ia akan hanya membaca beberapa maklumat.
Yang terakhir tetapi tidak kurang pentingnya rahsia strategi yang kiropraktor berjaya tahu bahawa ada yang tidak mengenai pemasaran online adalah sebab mengapa artikel dan pemacu pemasaran video kiropraktik lalu lintas ke laman web mereka. Tiada siapa yang akan mengangkat telefon dan memanggil pejabat anda selepas membaca artikel atau hanya menonton video. Kaedah yang disebutkan hanya pemangkin untuk mendapatkan pesakit baru yang berpotensi untuk melawat laman web anda. Setelah di laman web anda sudah tentu mereka akan dapat melihat lebih banyak maklumat mengenai anda, kakitangan anda, lokasi pejabat, dan lain-lain, dan mereka akan memanggil dan menjadualkan pelantikan itu.
Rahsia dikongsi di sini adalah hanya sebahagian kecil cara-cara kreatif untuk menarik pesakit baru ke pejabat anda. Terdapat banyak lagi! Mula menggunakan mereka hari ini dan bahagian yang terbaik adalah segala-galanya adalah risiko percuma. Sama sekali tidak ada penurunan kepada anda menulis maklumat atau membuat video untuk mempromosikan diri, tetapi terbalik boleh menjadi sangat menguntungkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar